2017. október 21., szombat - Orsolya

Tanácsok

Gyakorlati tanácsok a szénhidráttöltéshez

szenhidratfeltoltes-tanacsok

Azt már tudjuk, hogy az edzésbe, versenyzésbe feltöltött szénhidrátraktárakkal kell belevágni. Ha nem is számoljuk étkezéseink szénhidráttartalmát, néhány gyakorlati tanácsot érdemes megfogadni. A töltöttség főként az előző napok étkezési szokásaitól függ, ezért elengedhetetlen a kiegyensúlyozott, magas szénhidráttartalmú étrend (a felvett … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

Folyadékpótlás a téli edzéseken

teli-edzes-vizivas

A hidratáció nyilvánvalóan időszerűbb téma a nyári hónapokban, amikor egy-egy edzés során jelentősebb folyadékmennyiséget veszítünk. Ebből adódóan nyáron nehezebben tudjuk megfelelő szinten tartani a vízháztartásunkat, azonban a megnövekedett mennyiségű beltéri edzések, a melegebb, réteges öltözködés, illetve a hidegebb és száraz … Tovább


Kategóriák: Egészséges táplálkozás, Tanácsok

Az 5 leggyakoribb táplálkozási hiba

futas-eves-hiba

Számos versenyen részt vettél már, rendszeresen edzel, figyelsz arra, hogy mit eszel és persze az újdonságokat is mindig elolvasod, hogy mindig a lehető legtöbbet tudd kihozni magadból. Ha ennek ellenére úgy érzed, hogy még mindig van min csiszolni, nézd meg, … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

6 étel futóknak

futas-banan

A futóknak minőségi és energiadús ételekre van szüksége, ezért összeszedtünk hat jó választást, amivel megfelelően regenerálódhatsz és mindig lendületben tarthatod magad. Mogyoróvajas kenyér Ha reggelente futsz, akkor biztosan tudod, hogy nem jó üres gyomorral útnak indulni. Ilyenkor az energiaraktárad alacsony, … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

9 táplálkozási szabály kezdő triatlonistáknak

tippek-triatlonistaknak

A megfelelően összeállított étrend segít abban, hogy a sportoló a lehető legtöbbet hozza ki magából az úszó, futó és a kerékpáros edzéseken. Lauren Antonucci amerikai dietetikus (aki nem mellesleg többszörös ironman is) most kilenc tanáccsal segíti a kezdő triatlonistákat. 1. … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

Magas energiatartalmú ételek

zab-sargabarack-eggeli

Minden triatlonistának különböző az étkezési szokása és az energiaigénye is, éppen ezért mindenkinek magának kell megtalálnia azt a módszert, amivel a leghatékonyabban tudja visszatölteni az energiaraktárait. Ehhez adunk néhány tippet: Ha zabpelyhet vagy más gabonapelyhet eszel, víz helyett inkább … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

5 tipp rizs helyett

quiona

A magyar ember körete általában kimerül a fehér rizsben és a krumpliban. Varga Dóra, a Budai Endokrinközpont dietetikusa megosztotta, milyen más köreteket készíthetünk helyettük. Bulgur A bulgur neve sokak számára nem cseng ismerősen, pedig az egyik legegészségesebb alternatívája a … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

3 egyszerű tipp az étrendtervezéshez

Fotó: flickr.com

A jó teljesítményhez elengedhetetlen az, hogy a megfelelő ételt a megfelelő időben vigyük be a szervezetünkbe. A helyes étkezés fontos, ha az optimális testsúlyodat akarod elérni és akkor is elengedhetetlen, ha növelni akarod a teljesítményedet. Bármennyire is egyszerűnek hangzik, az … Tovább


Kategóriák: Tanácsok

Versenynaptár


Tovább a versenynaptárhoz

Téged mi motivál?

Hírlevél feliratkozás

Triokos

Facebook

Küldd be receptedet!

Szavazás

Melyik sportágat űzted a leghamarabb?

Szavazás állása

Loading ... Loading ...

X